0Strona startowaKontaktBiuletyn Informacji PublicznejProjekty00

Ogł. o naborze na stanowisko urzędnicze - referent w Zespole ds.Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Ostróda, dnia 20.03.2017  r.


OGŁOSZENIE O NABORZE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
REFERENT

w Zespole do Spraw Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych


Nazwa i adres jednostki:  Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie,
ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda.


I.  Wymagania
 
a) niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych,
  • brak prawomocnego wyroku sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publiczneg lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość przepisów:
    • ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2016 r. poz. 2046)
    • wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego.
  • znajomość procedur administracyjnych i przepisów wynikających z Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
  • obsługa komputera (pakiet MS Office - Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet).
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w pomocy społecznej.
b) dodatkowe:
  • umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej,
  • umiejętność redagowania pism,
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  • komunikatywność.
II. Główne obowiązki:
  1. znajomość wszystkich przepisów obowiązujących na zajmowanym stanowisku,
  2. udzielanie ogólnych informacji i porad w zakresie spraw prowadzonych przez Zespół ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
  3. udzielanie szczegółowych informacji w zakresie prowadzonych spraw,
  4. składanie propozycji podziału środków finansowych z PFRON przeznaczanych corocznie na rehabilitację zawodową i społeczną osób niepełnosprawnych dla Powiatu Ostródzkiego oraz propozycje przesunięć tych środków pomiędzy poszczególnymi pozycjami preliminarza,
  5. sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań i ich wykonania finansowego w tym kwartalnego sprawozdania rzeczowo – finansowego z realizacji zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych finansowanych ze środków PFRON,
  6. współpraca z podmiotami zajmującymi się propagowaniem i rozwijaniem pomocy w środowisku osób niepełnosprawnych, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pozarządowych jako głównego partnera w realizacji zadań,
  7. współpraca z wyżej wymienionymi podmiotami oraz jednostkami administracji publicznej w tworzeniu powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i przestrzegania praw osób niepełnosprawnych,
  8. współpraca z Głównym Księgowym w zakresie prowadzonych spraw i przygotowywania sprawozdawczości finansowej,
  9. współdziałanie z pozostałymi pracownikami Zespołu w celu sprawnej obsługi wszystkich realizowanych przez Zespół zadań,
  10.  przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wniosków od osób niepełnosprawnych lub instytucji reprezentujących ich interesy (zgodnie z obowiązującymi przepisami) w zakresie spraw prowadzonych przez Zespół,
  11. prowadzenie spraw związanych z zadaniem dofinansowania do uczestnictwa osób niepełnosprawnych w turnusach rehabilitacyjnych,
  12. prowadzenie spraw związanych z zadaniem dofinansowania do likwidacji barier funkcjonalnych (architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych),
  13. sporządzanie informacji o wypłacie dofinansowań,
  14. prowadzenie rejestru wniosków wpływających,
  15. udzielanie odpowiedzi na indywidualne pisma od osób niepełnosprawnych oraz stowarzyszeń i instytucji dot. pomocy finansowej, skarg i wniosków,
  16. uczestnictwo w kontrolach przeprowadzonych przez Kierownika Zespołu lub Dyrektora Centrum, w zakresie dofinansowań udzielanych ze środków PFRON,
  17. sporządzanie archiwum prowadzonych w Zespole spraw.
III. Warunki pracy:
Praca w warunkach biurowych. Stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka do dokumentów). Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe. Do uciążliwych czynników występujących na stanowisku należą: wymuszona pozycja ciała, obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, obciążenie wzroku, presja czasu. Nie występują bariery architektoniczne w dotarciu do pomieszczeń biurowych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

IV. Wymagane dokumenty:
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  2. oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  4.  życiorys i list motywacyjny,
  5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. kopie świadectw pracy,
  7. kwestionariusz osobowy zgodny z załączonym wzorem ( >> pobierz tutaj )
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

5. Inne informacje:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016, poz.902).” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922);
 
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze - referent” – w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie w terminie do dnia 30 marca 2017 r. do godz. 15.00  lub przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Sobieskiego 5 (decyduje data wpływu do urzędu).

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89/642 98 87.

Oferty odrzucone, a nieodebrane (oferty przechowywane są przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego) przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu na stanowisko referenta bez podania przyczyn.



Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
Tomasz Podsiadło
 
www.pcpr.ostroda.pl | wszelkie prawa zastrzeżone