|
Centrum Wsparcia dla osób w stanie kryzysu psychicznego |
Działalność Centrum Wsparcia ma służyć polepszeniu dostępności doraźnej pomocy osobom będącym w stanie kryzysu psychicznego. W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni. Informacje na temat dyżurów wraz z aktualnym harmonogramem dostępne są na stronie www.liniawsparcia.pl
W Centrum dyżurują psychologowie gotowi do wysłuchania problemów dzwoniących osób. Pomogą także we wskazaniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc. Kontaktując się z Centrum Wsparcia można porozmawiać o swoim problemie i uzyskać profesjonalne wsparcie.
W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi: - Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222,
- Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
- E-mail: porady@liniawsparcia.pl
- Stronę www.liniawsparcia.pl
- Czat
Na stronie www.liniawsparcia.pl, a także w App Store i Google Play dostępna jest aplikacja mobilna z bazą teleadresową instytucji pomocowych, która pomaga osobom poszukującym pomocy samodzielnie uzyskać potrzebne im informacje w sposób szybszy i prostszy. Do pobrania: Centrum Wsparcia dla osób w stanie kryzysu psychicznego - broszura (PDF)
|