0Strona startowaKontaktBiuletyn Informacji PublicznejProjekty00

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor

Ostróda, 25.08.2021 r.
 
 
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ogłasza nabór 
na wolne stanowisko urzędnicze:
PODINSPEKTOR 
 
 
Nazwa i adres jednostki: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie,
ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda.
 
I.  Wymagania
a) niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego wyroku sąd za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia   publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość przepisów prawa UE i krajowego w zakresie funduszy unijnych, w tym ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, 
  • umiejętność obsługi Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014
  • minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 lub Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, potwierdzone wykazem zrealizowanych projektów zawierającym min.: tytuł projektu, źródło finansowania ze wskazaniem osi, działania, poddziałania, nazwę projektodawcy, stanowisko pracy, okres i formę zatrudnienia.
b) dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w tym rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, rodzinami zastępczymi, osobami z niepełnosprawnością.
  • znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
  • znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • obsługa komputera (pakiet MS Office - Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet)
  • dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  • samodzielność,
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
  • komunikatywność i praca w zespole,
  • prawo jazdy kat. B.
II. Główne obowiązki:
  • realizacja projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020
  • praca z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, w tym: osobami z niepełnosprawnością, rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, rodzinami zastępczymi, 
  • przygotowywanie wniosków do ubiegania się o środki finansowe na realizację zaplanowanych działań,
  • monitorowanie stanu realizacji projektów i programów,
  • opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierających realizację projektów i programów,
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych projektów,
  • organizowanie swego stanowiska pracy i codzienna analiza wykonywanych czynności,
  • sumienne wykonywanie powierzonych czynności zgodnie z poleceniami i zarządzeniami,
  • sporządzanie archiwum dokumentacji.
III. Warunki pracy:
Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana 
w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00.  Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego.  Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe. Do uciążliwych czynników występujących na stanowisku należą: wymuszona pozycja ciała, obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, obciążenie wzroku, presja czasu. Nie występują bariery architektoniczne w dotarciu do pomieszczeń biurowych.
 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie 
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
 
IV. Wymagane dokumenty:
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  2. oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  do celów rekrutacji,
  4. życiorys i list motywacyjny,
  5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. kopie świadectw pracy,
  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  8. wykaz projektów zrealizowanych przez kandydata zawierający min.: tytuł projektu, źródło finansowania ze wskazaniem osi, działania, poddziałania, nazwę projektodawcy, stanowisko pracy, okres i formę zatrudnienia,
  9. kwestionariusz osobowy zgodny z załączonym wzorem
  10. klauzula informacyjna zgodna z załączonym wzorem
W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
 
V.  Inne informacje:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.  1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.)”
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie dokumentów aplikacyjnych 
w zaklejonej kopercie (z adresem zwrotnym) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora 
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie” w terminie do dnia 06 września 2021 r. do godziny 14:00 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5 w pokoju nr 210 (decyduje data wpływu do urzędu).
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89 642 98 89.
Oferty odrzucone, a nieodebrane (oferty przechowywane są przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego) przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu na stanowisko podinspektora bez podania przyczyn.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5. 
 
Załączniki:
 
 
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Ostródzie
Tomasz Podsiadło 


 
www.pcpr.ostroda.pl | wszelkie prawa zastrzeżone